Webinar over staatsteun, met Ivo Bökkerink, Pieter Couwenbergh en Erik Nijhof

Op 16 september om 15:00 kunt u als donateur van SBG deelnemen aan het webinar waarin FD-journalisten Ivo Bökkerink en Pieter Couwenbergh de moeizame recente geschiedenis van ABN AMRO uit de doeken doen. Hun onlangs verschenen boek De Staatsbank. ABN Amro klem tussen ambtenaren en bankiers (inmiddels al de derde druk) is een waardige opvolger van De Prooi genoemd, en geeft volgens de NRC een fascinerende inkijk in de laatste 12 jaar van de Spruitjesbank. In het tweede deel van het webinar, dat volledig in het teken staat van ‘staatsteun’, vertelt Erik Nijhof ons over de frictie tussen economisch regeringsbeleid aan de ene kant en ondernemerschap aan de andere.

Onze najaarsbijeenkomst wordt deze keer als webinar aangeboden. Dat betekent dat u gewoon vanuit huis deel kunt nemen, zolang u over een computer met internetverbinding en speakers beschikt. Het webinar zullen we via zoom aanbieden. Zoom kunt u (hier) gratis downloaden en gebruiken. Kijk voor hulp naar deze instructievideo of vraag, bijtijds, ons gerust om hulp als de installatie van zoom problemen oplevert. U ontvangt tzt nog een deelnemerscode.