Lidmaatschap

Als donateur van de Stichting Bedrijfsgeschiedenis wordt u twee maal per jaar uitgenodigd een studiemiddag bij te wonen. De studiemiddagen bestaan uit een bedrijfsbezoek of uit een thematische lezingenmiddag. Zo krijgt u een kijkje achter de schermen van het Nederlandse bedrijfsleven en blijft u op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van de Bedrijfsgeschiedenis.

Het donateurschap kost 25 euro per jaar, een hogere donatie is uiteraard welkom.Van de Poll EHLVB 1932

U kunt zich als donateur aanmelden bij de Stichting Bedrijfsgeschiedenis door een mail te sturen naar de secretaris Joep Schenk.

Vermeld u in uw mail alstublieft uw naam en adresgegevens en eventueel uw beroep of uw relatie tot de bedrijfsgeschiedenis.

U zult dan zo spoedig mogelijk bericht van ons ontvangen.

Fotocollectie Van de Poll, Eerste Hollandsche Levensverzekerings Bank te Amsterdam, Nationaal Archief, 2.24.14.02, 189-1308.